Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що "оцінювання,зосереджене на потребах
учнів", спонукає вчителя постійно оцінювати протягом проекту учнів, стимулюючи
їх до навчання, самоосвіти, спілкування з іншими учнями.
За допомогою матеріалів цього модуля я усвідомив головні ідеї оцінювання:
- Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
- Оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
- Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;
- Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання.
Корисно
дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
- самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
- переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
- обмежити кількість критеріїв до необхідних;
- залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання;
- написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;
- уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів;
- продумувати порядок критеріїв.
Немає коментарів:
Дописати коментар